loading...
شادمهرعقیلی
RadMehr بازدید : 358 نظرات (3)

فــقط تـو آغوش خودم دغـــــدغـــــه هــــاتو جــا بذار
به پای عشــــق من بمون هــیچـکسـو جای مــن نیار
(ادامه ی ترانه رو شما بنویسید)

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شيما در تاریخ 1391/11/10 و 1:47 دقیقه ارسال شده است

دنبال وجهی می گردم
که تمثیل تو باشد
زلالی چشم هات
بی پایانی آسمان
مهربانی دست هات
...
نوازش گندمزار
و همین چیزهای بی پایان.
نمی دانستم دلتنگیت
قلبم را مچاله می کند
نمی دانستم وگرنه
از راه دیگری
جلو راهت سبز می شدم
تمهیدی، تولد دوباره ای، فکری
تا دوباره
در شمایلی دیگر
عاشقت شوم.
گفته بودم دوستت دارم؟شکلک

این نظر توسط سحر در تاریخ 1391/11/10 و 1:09 دقیقه ارسال شده است

يك نفس يادخدا يك سبد خاطر اسود وشاد يك بغل گل لاله وشبنم ارامش صبحش يك هزارايينه ازجنس ذعا همه تقديم توباد تولدت مباركشکلک

این نظر توسط سحر در تاریخ 1391/11/07 و 0:58 دقیقه ارسال شده است

سلام لطفااهنگ دجي افشين ومحمدطاهري رادرسايت براي دانلودبزاريد اهنگ منوباوركن مرسيشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 143
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 356
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 52
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 749
  • بازدید ماه : 2,272
  • بازدید سال : 14,623
  • بازدید کلی : 368,625