loading...
شادمهرعقیلی
elnaz1368 بازدید : 883 نظرات (0)

خب حالا بینم این آهنگ با این ک ب قول امروزیا قدیمی شده اما بازم

طرفدار داره یا ن من یکی ک خودم نابار عاشق این آهنگم تقدیم به

همهی شادمهریا


باید تورو پیدا کنم شاید هنوزم دیر نیس

تو ساده دل کندی ولی تقدیر بی تقصیر نیس

با این ک بی تاب منی بازم منو خط میزنی

باید تورو پیدا کنم تو باخودت هم دشمنی

کی با ی جمله مث من میتونه آرومت کنه

اون لخظه های آخر از رفتن پشیمونت کنه

دل گیرم از این شهر سرد این کوچه های بی عبور

وقتی ب من فک میکنی جس میکنم از راه دور

آخر ی شب این گریه ها سوی چشامو میبره

عطرت داره از پیرهنی ک جا گذاشتی میپره

باید تورو پیدا کنم هر روز تنها تر نشی

راضی ب بامن بودنت حتی از این کمترنشی

پیدات کنم حتی اگه پروازم و پرپر کنی

محکم بگیرم دست و احساسم و باورکنی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 143
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 356
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 109
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 893
  • بازدید سال : 13,244
  • بازدید کلی : 367,246