loading...
شادمهرعقیلی
RadMehr بازدید : 3988 نظرات (0)

دانلود موزیک ویدیو و آهنگ رویای ما از شادمهر عقیلی و ابی

 

در صورتی که لینک ها دچار مشکل شدند اطلاع دهید تا سریعا لینک های سالم جایگزین بشن.

نام کلیپ
حجم کیفیت فرمت
رویای ما mb 77.39 HD1080P mp4
رویای ما mb 41.13 HD720P mp4
رویای ما mb 13.13 HQ360 mp4
رویای ما mb 11.38 موبایل ۳gp
دانلود آهنگ mb 7.73 kbps 320 mp3
دانلود آهنگ mb 3.13 kbps 128 mp3

 

 

متن آهنگ رویای ما

من رؤیایی دارم، رؤیای آزادی
رؤیای یک رقصه بی وقفه از شادی

من رؤیایی دارم، از جنسِ بیداری

رؤیای تسکینِ این دردِ تکراری

دردِ جهانی که از عشق تهی می شه
دردِ درختی که می خشکه از ریشه

دردِ زنایی که محکومِ آزارن
یا کودکانی که تو چرخه ی کارن

تعبیرِ این رؤیا درمونِ دردامه
درمونِ این دردا تعبیرِ رؤیامه
رؤیای من اینه: دنیای بی کینه
دنیای بی کینه، رؤیای من اینه

من رؤیایی دارم، رؤیای رنگارنگ
رؤیای دنیایی سبز و بدونِ جنگ

من رویایی دارم که غیر ممکن نیست
دنیایی که پاکه از تابلوهای ایست

دنیایی که بمب و موشک نمیسازه

موشک روی خواب کودک نمی ندازه

تو دنیای رؤیام زندونا تعطیلن
آدم ها به جرمِ پرسش نمی میرن

تعبیرِ این رؤیا درمونِ دردامه
درمونِ این دردا تعبیرِ رؤیامه
رؤیای من اینه: دنیای بی کینه
دنیای بی کینه، رؤیای من اینه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 143
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 356
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 109
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 74
  • بازدید ماه : 911
  • بازدید سال : 13,262
  • بازدید کلی : 367,264